פרסום בגוגל – קידום אתרים ממומן (PPC)

קמפיין מצליח, טראפיק מיידי, מכוון להמרות!

ביטל אד - צור קשר

אל תישאר מאחור...

התקשר עכשיו - 072-3386979
או השאר פרטים:

פרסום בגוגל לעסקים - טוב לך ?

מחפש טראפיק עכשיו? כזה שמוכוון ישירות לביטויים והשאלות שקהל היעד שלך מחפש? מעוניין בחשיפה נקודתית שמעבירה דרך המודעה את המסר שלך בצורה אטרקטיבית, שגורמת לגולשים להיכנס? פרסום בגוגל זה הפתרון עבורך!

פרסום ממומן בגוגל (PPC) זו דרך מעולה ליצירת תנועה מבוססת קמפיינים (בתשלום לגוגל) אשר יוצרת חשיפה מיידית, תנועה איכותית והכי הכי חשוב – המרות ומכירות.

אני מעניק שירות מקיף של יצירת קמפיינים ממומנים בפלטפורמת Google Ad. קמפיינים שמביאים לידים ומכירות לעסק שלך.

למה לך להשקיע בקידום ממומן?

התחרות באינטרנט עולה בכל יום, וכך גם האתגר לנצח את המתחרים בדרך ליצירת עסק משגשג. קמפיין ממוקד אשר בנוי נכון מיסודו מאפשר "לתפוס" את הלקוחות שלך בכל אחד מהשלבים במשפך הקניה. דמיין לעצמך שאתה יכול להגיע ללקוחות המדויקים שלך, כשהם מחפשים בדיוק את מילות החיפוש הרלוונטיות לעסק שלך. דמיין שאתה מלהיב את הלקוחות במודעה מותאמת אישית אליהם, אשר מפתה אותם לבקר באתר שלך, כשהם מרחק נגיעה מרכישה באתר.

אין צורך לדמיין. זה קיים במציאות. וזה בדיוק "גוגל אד". להעביר מודעות מותאמות ללקוחות פוטנציאלים, בדיוק ברגע הנכון.

בכדי ליצור תנועה איכותית בעזרת קמפיין, ולהפוך אותו ליעיל וממיר, אין די בכתיבת מספר מודעות ולקשר אותם לכמה מילות מפתח שרירותיות. מדובר בתהליך מחקר מעמיק, בדיקות, מבחנים והתאמות שנעשים מתחילת הדרך ובכל שלב ושלב במהלך הקמפיין עצמו.

בדיוק בשביל זה בחרתי להתמחות גם בקידום הממומן בגוגל. אני רואה בזה מוצר משלים נהדר לקידום האורגני, או תחליף במקרים מסוימים.

% 1

מהגולשים משתמשים באופן יומיומי במנוע החיפוש של גוגל (עפ"י Net Market Share)

% 1

מהלקוחות הפוטנציאליים שלך לוחצים על מודעה ממומנת בתהליך רכישה (WordStream)

% 1

מהמבקרים באתר דרך קידום ממומן בשלים יותר לרכישה בהשוואה למבקרים מחיפוש אורגני (Unbounce)

שנתחיל לעבוד?

אשמח לעמוד לשירותך
שיחה חינם!!

שירותי ניהול קמפיינים ממומנים

פרסום ממומן מאפשר לך לרכוש את המקומות הראשונים בדף תוצאות החיפוש עבור מילות מפתח רלוונטיות וחשיפה באתרים שותפים לרשת החיפוש של גוגל (מעל ל-2 מליון אתרים ברחבי העולם). בעזרת גיוון השימושים האפשרי בפלטפורמת גוגל אד, אתה יכול להגיע לקהל היעד שלך בהמון דרכים יצירתיות. בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר המותאמות בדיוק לצרכים שלך, אבנה לך את הקמפיין המתאים שיצור לך תנועה מיידית וממירה לאתר.

רבים נוטים לחשוב שבניית קמפיין לפרסום בגוגל מתחיל ונגמר בבחירת כמה מילות מפתח, כתיבת מודעה או שתיים וזהו.

אז זהו. שלא. בכדי שקמפיין ממומן בגוגל אד יהיה איכותי וממיר, צריך לעשות עבודה מקיפה בהרבה. 

9 צעדים ליצירת קמפיין איכותי ומקצועי

ההגדרות הניתנות לקמפיין בתחילת בנייתו הן קריטיות. מגדירים תחומים שונים כמו – תקציב, קהל יעד, מיקוד גיאוגרפי, תזמון מודעות, אופן הגדרת הצעת המחיר ועוד. מדובר באבן יסוד ראשונה המונחת לקראת בניית קמפיין מוצלח.

ישנם כלים (חינמיים ובתשלום) וטכניקות אשר מאפשרות להבין איזה ביטויים כותבים גולשים כשהם מחפשים את המוצר או השירות שאתה מציע. על מנת לבנות קמפיין סופר אפקטיבי, חייבים להבין איך גולשים נוטים לחפש את העסק ואיפה אפשר לתפוס אותך במשפך הקנייה. מחקר מילות המפתח יתן אינדיקציה להערכת עלות לקליק, נפחי חיפוש חודשיים ממוצעים ונתונים יעילים נוספים שמאפשרים להמשיך ולבנות קמפיין מבוסס, איתן וממיר.

לא היית רוצה לדעת איך אחרים בנישה שלך כבר מצליחים בפרסום של העסק שלהם? כמה טוב היה אם היית יכול לדעת איך הם עושים את זה ולהתחקות אחריהם או לעשות את זה טוב יותר? זה אפשרי!

כמו בכל ערוץ שיווקי אחר, מתמודדים עם תחרות מסוימת כתלות בנישה של העסק שלך. בכדי להבין כמה כוח נדרש לקבלת חשיפה, חשוב להבין מול מי מתחרים. מחקר מתחרים מאפשר לעקוב באופן מלא אחר המתחרים שלך, לבדוק כמה הם משקיעים בחודש על הקמפיין שלהם, איך ואיפה הם מפרסמים את המודעות ועוד. רק כך אפשר להבין איך לבנות אסטרטגיה נכונה, חדה ומנצחת.

לאלגוריתם של גוגל אד יש המון פרמטרים שבודקים ומחליטים איזו מודעה תופיע בארבעת המקומות הראשונים. אחד הפרמטרים החשובים הוא רלוונטיות. בכדי לעמוד בקריטריון הזה, הקמפיין נבנה על בסיס קבוצות מודעות מחולקות לנושאים, ולכל קבוצה מילות מפתח יחודיות לה ומודעות אשר נותנות מענה רלוונטי ומדויק למילות המפתח האלו. לדוגמא, אם יש לך חנות אינטרנטית לחומרי גלם לאפיה, תרצה קבוצת מודעות לכל קטגוריה על פי מילות חיפוש תואמות. לא תרצה שכל הקמפיין יוכוון רק לדף הבית. בניית קמפיין מסודר מראש עם קבוצות מודעות מוגדרות נושאית מעלה את ציון האיכות, מוזילה עלויות לקליק ומקרבת יותר להמרות.

כשמעלים קמפיין חדש לאוויר לוקחים בחשבון שהחודש או החודשיים הראשונים מוקדשים רובם לביצוע מדידות. בכל יום נאסף מידע במערכת עקב החשיפה של הקמפיין. ניתן לדעת במדויק איזה ביטויים הובילו גולשים לאתר שלך, איזה מודעות עושות את העבודה על הצד הטוב ביותר, כמה המרות היו, איזה ביטויים לא רלוונטיים הובילו לקמפיין ועוד. אופטימיזציה ומעקב שבועי (או יומי במקרה של אתר גדול) הכרחית להוזלת עלויות, מיקוד הקמפיין וניתוח מעמיק. בחינה ומדידה מאפשרים לקחת את הקמפיין בכל פעם צעד נוסף קדימה בדרך להצלחה.

אחד הדברים החשובים ביותר בקמפיין ממומן בגוגל הוא לעשות ניסויים. אף משווק (גם המומחים ביותר) לא יכול לצפות את כל האפשרויות או התגובות שיתקבלו מקהל הגולשים. גוגל אוסף נתונים כאמור, ומאפשר לדעת המון על הקמפיין. בכדי למצוא את הנוסחה המוצלחת והמתאימה ביותר שתביא תוצאות, חייב לבצע ניסויים. עלינו לבדוק סוגי ניסוח שונים למודעות, סוגים שונים של דפי נחיתה ועוד. בסופו של דבר מוצאים את השיטה האידאלית בה הקמפיין מתחיל להניב רווחים, ולא רק להיות מגזלה של כסף.

אין לזה מילה בעברית. כדי לתאר את זה אשאל אותך את השאלה הבאה:

האם אי פעם ביקרת באתר בשביל לרכוש מוצר או סתם להתעניין בשירות הניתן על ידי העסק, ומצאת את עצמך רדוף על ידי פרסומות שקשורות אליו בכל אתר אליו נכנסת דרך חיפוש בגוגל? אתרי חדשות, רשת חברתית, שבועות שאתה רואה פרסום של אותו אתר..

זה בדיוק הכוונה ברימרקטינג. מדובר בפרסום ממוקד לגולשים שכבר ביקרו באתר שלך והתעניינו במוצר או השירות שלך. וזה על רגל אחת כמובן. שלא לדבר על גולשים שהגיעו לעגלת הקניות ונטשו אותה, ובמשך שבוע יכולים לקבל מודעות מותאמות אישית אליהם שמושכים אותם לחזור ולבצע רכישה! מודעות אלו מופיעות אך ורק אחרי שגולש ביקר באתר, עוקבות אחרי הלקוח הפוטנציאלי ברחבי הרשת וצצות בכל מקום.

אחד הכלים הפרקטיים ביותר שאפשר ליישם בעזרת גוגל אד הוא מעקב המרות ורכישות. ניתן להגדיר את סוג ההמרה או הרכישה כפעולה כלשהי באתר (הוספת מוצר לסל, מעבר לעגלת קניות, הורדת מסמך או הצטרפות לרשימת התפוצה. ניתן לתת ערך אמיתי לכל פעולה כזו (או במקרה של חנות אינטרנטית להעזר בקוד של גוגל למעקב מדויק אחר ביצוע הרכישה). המערכת מאפשרת להבין בדיוק איפה הקמפיין עומד ביחס להוצאות עליו. ROI (החזר על ההשקעה) הוא נתון חשוב מאד בהקשר הזה וניתן למדידה מדויקת לאורך הקמפיין. כך ניתן לדעת האם אפשר לשחק עם התקציב, להעלות מחירי בידים (הצעות מחיר למילות מפתח), להגדיל תקציב יומי ועוד בכדי להוציא מהקמפיין את המיטב.

גם אחרי שעוברים את כל התהליך והקמפיין רץ וממיר, צריכים להיות עם היד על הדופק ולוודא שהתוצאות שהשגנו חוזרות על עצמן. בכל רגע יכול לצוץ שחקן חדש בתחרות, שינוי כלשהו בהתנהגות גולשים ומה לא. רק ניהול קבוע ובקרה צמודה לקמפיין יכולה להבטיח שהתוצאות שהושגו בתהליך יסודי ומקיף נשמרות לאורך זמן.

ביטל אד - צור קשר

רוצה שהטלפון בעסק לא יפסיק לצלצל?

תרשה לי לעזור לך עם זה.

אינך בטוח שפרסום בגוגל נכון עבורך?

  • אם העסק שלך נמצא במאבקים תמידיים ליצור תביעת רגל בשוק, או שאתה מעוניין להתרחב עסקית ולשדרג את העסק – פרסום בגוגל יכול לגרום לזה לקרות.
  • פרסום בגוגל הוא תהליך חי ועכשווי. כשקמפיין מושק בצורה נכונה, העסק שלך אמור להתחיל לראות מזה הכנסה והחזרה על ההשקעה באופן יחסית מהיר.
  • לאורך הדרך מתבצעים שיפורים, תחזוקה ואופטימיזציות לקמפיין בכדי להישאר תמיד לפני המתחרים שלך.
  • בכדי למזער טעויות אפשריות ולהפוך את הקמפיין לאפקטיבי, נדרש להבין לעומק את מערכת הפרסום ולחקור את הנישה שלך.
  • אנו נעבור יחד תהליך מעמיק בו נבחן את הנישה שלך, נבדוק את המתחרים והביצועים שלהם ונצא לדרך לקמפיין חד וממוקד שיתחיל להניע אליך לידים והמרות.
אסטרטגיית שיווק נכונה

מגוון אפשרויות אסטרטגיות

עם אפשרויות הפרסום המגוונות – מודעות טקסט, רשת המדיה ורימרקטינג, אפשר לבנות פתרונות שונים בכדי להצליח להעביר את המסר הנכון בדיוק לעסק שלך.

מיקוד קהל יעד בקמפיין

מיקוד קהל יעד

לא משנה אם אתה עסק קטן, מקומי או גדול, מיקוד הקמפיין לקהל היעד מאפשר לך להחליט בדיוק איפה, מתי ולמי יוצגו המודעות שלך.

ניהול תקציב בקמפיין בגוגל

ניהול תקציב מבוקר

בעזרת פלטפורמת גוגל אד, אתה יכול להגדיר את התקציב היומי שלך, להגדיל או להקטין אותו בהתאם לתוצאות או לתקופות בהן הקמפיין מוצג.

הגדלת חשיפה לעסק

הגדלת החשיפה לעסק

פרסום ממומן בגוגל מופיע מעל לתוצאות החיפוש, שם את האתר שלך בראש התוצאות ונצרב בתודעתו של הגולש.

פרסום בגוגל - מחירים וחבילות

אם אתה כאן, סימן שאתה מבין שפרסום בגוגל הוא פתרון מעולה ואידאלי ליצירת חשיפה ממוקדת לעסק שלך והגדלת לידים והמרות!

הערות כלליות בנוגע לחבילות:

מחיר ניהול הקמפיין תלוי בגודל התקציב, האינטנסיביות של הקמפיין וטווח הזמן המוגדר לו.

קמפיין של חנות אינטרנטית קטנה בתקופת החגים לחודשיים שונה בתכליתו מקמפיין שנתי לעסק שמעוניין לייצר לידים לאורך כל השנה על בסיס תקציב קבוע.

לפניך מספר חבילות אפשריות לביצוע קמפיינים ממומנים:

פרסום בגוגל לאתר קטן

החל מ-550 לחודש
  • הקמת קמפיין במערכת גוגל אד
  • אופטימיזציה ומיקוד הקמפיין לתחום הפעילות של העסק
  • ניהול קמפיין באופן שוטף
  • מעקב יומיומי לצורך הגדלת המרות באתר

פרסום בגוגל לאתר בינוני

החל מ-1000 לחודש
  • הקמת קמפיין במערכת גוגל אד
  • אופטימיזציה ומיקוד הקמפיין לתחום הפעילות של העסק
  • ניהול קמפיין באופן שוטף
  • מעקב יומיומי לצורך הגדלת המרות באתר

פרסום בגוגל לאתר גדול

בהתאמה אישית לעסק שלך
  • הקמת קמפיין במערכת גוגל אד
  • אופטימיזציה ומיקוד הקמפיין לתחום הפעילות של העסק
  • ניהול קמפיין באופן שוטף
  • מעקב יומיומי לצורך הגדלת המרות באתר

לך יש חזון. תן לי להגשים לך אותו

סגירת תפריט