קידום אתרים אפשרי לכולם!

שירותי קידום אורגני מותאמים אישית אליך

אל תישאר מאחור...

התקשר עכשיו - 072-3386979
או השאר פרטים:

מדוע חשוב לקדם את האתר בגוגל ?

לפני שאתה בוחר בערוץ שיווק דיגיטלי, אני רוצה לעזור לך להבין את המשקל והחשיבות העצומים שיש לקידום אורגני בגוגל עבור העסק שלך. 

על פי נתוני גוגל, בכל שניה יש מעל ל-60,000 חיפושים. זה אומר שכמעט וכל גולש טיפוסי מתחיל את השימוש באינטרנט דרך גוגל ומבצע חיפוש.

על כן, מובהק שיש פה צורך בסיסי להימצא בתוצאות החיפוש. אנשים משתמשים בגוגל בכדי לענות על צרכיהם האישיים בעזרת חיפוש רלוונטי למידע מסוים, בין אם מדובר במידע כללי בנוגע למצב החקלאות בישראל ובין אם מדובר במציאת מסעדה טובה, מתנה לרכישה, שירות כלשהו וכיוצא בזה.

קידום אתרים בגוגל (השם הישראלי לאופטימיזציה למנועי חיפוש או SEO) הוא תהליך בו אתה עוזר ללקוחות שלך למצוא את העסק שלך און ליין וליצור איתך איזשהי מערכת יחסים, שבסופה הפיכת חלק מאותם גולשים (ורצוי כמה שיותר מהם) להמרות ומכירות.

כדי שתצליח להנות מהפירות המדהימים של קידום אורגני בגוגל, אני משתמש בשיטות מודרניות ועדכניות, אשר למדתי וצברתי משנות ניסיון הן בעולם האינטרנט והן בעולם היזמות העסקית באינטרנט.

השיטות האלו מוכחות בכל הקשור להגדלת התנועה לאתר שלך, שיפור דירוג האתר בתוצאות בגוגל לביטויים תחרותיים או סביב ביטויים תחרותיים, שבסופו של דבר מניעים את העסק שלך דרך האתר.

60,000+ חיפושים מתרחשים בכל שניה​

נכון לשנת 2018, כבר אין טעם בקידום ביטויים פופולריים עם נפח חיפוש ענק. המטרה היא להופיע בתוצאות החיפוש כשגולשים מחפשים אותך או את השירות שלך בכל קשת האפשרויות בהן הגולש נמצא במשפך המכירה כלומר, שלב למידה והכרה, שלב בחינה וסקר שוק, בשלות לרכישת המוצר או השירות שלך.

בכדי להשיג את זה, אני מתבצע עבורך מחקר מילים קפדני מאד שמאתר את הביטויים הכי רלוונטיים לנישה של העסק שלך, וכך שאני יכול להבטיח שכשתגיע תנועה אורגנית לאתר היא תהיה משמעותית ואיכותית ביותר.

לא יעזור למשוך לאתר שלך אלפי גולשים בחודש אם יהיו אפס המרות. לעומת זאת, משיכת גולשים רלוונטיים בצורה מדויקת משפרת את יחסי ההמרה והפניות ובסופו של דבר את ההכנסות לעסק שלך.

% 1

מחוויות הגלישה באינטרנט מתחילות בחיפוש בגוגל

% 1

מהגולשים לעולם לא מחפשים אתרים מעבר לעמוד הראשון

% 1

מהמשתמשים עורכים סקר שוק באינטרנט לפני ביצוע הרכישה

שנתקדם קצת?

אשמח להכיר אותך
שיחה חינם!!

11 צעדים לתהליך קידום אורגני מוצלח

אנחנו נעבור יחד תהליך מקצועי בו נגדיר את יעדיך ונתאים את האסטרטגיה המתאימה והמדויקת ביותר עבור העסק שלך.

תהליך קידום האתר שלך חייב להתחיל בתמונת המצב הנוכחית. אני משתמש בכלים יעודיים לביצוע פעולות אלו ומקבל את כל התשובות הדרושות. התהליך הזה נותן הערכה ראשונית לביטויים עבורם יש לאתר שלך דירוג כלשהו וכמה עבודת אופטימיזציה למנוע חיפוש נדרשת על האתר עצמו. על ידי התהליך הזה נוכל לחשוף את החולשות והחוזקות של האתר שלך ולעבור תהליך שיפור ושימור קפדני

זהו שלב קריטי מאד בתהליך קידום אתרים אורגני. נדרש להיכנס לעומק ולהבין איזה ביטויים נחשבים לפופולאריים בקרב גולשים שמחפשים אתרים כמו שלך. במקביל, עלינו לנתח יחד את התנהגות הלקוחות הפוטנציאליים שלך ולחזות איך ינסו לחפש אותך בגוגל. 

בעזרת תהליך של סיעור מוחות נייצר רשימת ביטויים ראשונית שאותה אקח לשלב הבא ואנתח לעומק את כל הביטויים והאפשרויות הקיימות אשר עתידים להניב תנועה איכותית לאתר שלך. בסוף התהליך נדע מה נפח החיפוש הפוטנציאלי לכל ביטוי, עד כמה תחרותי כל ביטוי ואיך אפשר לדחוף קדימה את האתר לתוצאות הראשונות לכל מילות המפתח הרלוונטיות.

בחינת מצבם של המתחרים שלך והביצועים שלהם נחשבת לדרך מוכחת ליצירת בידול וייחודיות לשירות או העסק שלך. בנוסף, זה עוזר מאד למדוד את מצב האתר שלך ביחס למתחרים שלך, להבין את כמות העבודה הנדרשת לקידום ביטויים רלוונטים בנישה שלך למקומות הראשונים ולבנות תוכנית מסודרת לתהליך קידום האתר שלך.

אחרי שנעבור את שלבים 1-4 נוכל לבנות תכנית מסודרת לתהליך הקידום. נתחיל בהתמקדות בדפים קיימים באתר שלך ושיפור הביצועים שלהם על ידי שילוב מילות מפתח רלוונטיות ונמשיך ביצירת תכנית כתיבת תוכן לאתר שלך. 

השלב הזה מבטיח שלקוחות פוטנציאליים ימצאו אותך כאשר הם יעשו חיפוש בגוגל עם ביטויים רלוונטיים הקשורים לנישה שלך, למוצר או השירות שלך.

כאן מתחיל תהליך הקידום המעשי יותר, ועוברים לפעולות אקטיביות לקידום האתר. בהתבסס על תכנית התוכן ומחקר המתחרים אפשר ליצור תוכן איכותי, לדאוג להעלות אותו ערוך נכון לאתר (בקצרה "on-page seo" קישור למדריך), להתחיל ליצור קישורים נכנסים ולעקוב בתשומת לב רבה אחר המתרחש.

אין הצדקה לתהליך כלשהו (לא משנה באיזה תחום) ללא בדיקה ומדידה. על בסיס כמעט יומיומי אני מבצע מדידת מיקום האתר שלך לביטויים אותם אנו מנסים לקדם יחד עם ניתוח ובדיקת תנועת הגולשים אל האתר ובאתר עצמו. 

הכלים שמשמשים אותי לצורך כך הם כלי מעקב של גוגל (גוגל אנליטיקס ו-Search Console) וכלי קידום אתרים מתקדמים נוספים. מעקב מיקומים וניתוח תמונת מצב יומית דרך הכלים האלה נותן לי גם את מצבנו הנוכחי ביחס לתהליך הקידום וגם פותח בפניי הזדמנויות חדשות שלא חשבנו עליהם קודם אשר מתקבלות מניתוח תוצאות החיפוש שגוגל מציג לנו

בעזרת כל המידע הנאסף והנתונים על תהליך קידום האתר, ניתן לעדכן את תכנית הקידום ולהמשיך לשפר את מיקום האתר בתוצאות החיפוש. המידע החיוני הזה עוזר לי לעשות את ההתאמות הנדרשות לאורך הדרך בכדי לשמור על האתר אופטימלי ביחס לגוגל וביחס לגולשים המבקרים באתר

לתוכן יש השפעה גדולה מאד על תהליך קידום האתר כידוע. כתיבת התוכן נועדת הן לגוגל בכדי להבין במה האתר שלך עוסק ואיזה פתרונות תוכל לתת לשאלות של גולשים, והן לגולשים עצמם כמידע רלוונטי ומעשיר. 

אציין כאן כי תוך כדי עבודה עם לקוחות שונים הבנתי שישנו צורך עז בשירותי כתיבת תוכן. ישנם עסקים שבתור התחלה יכולים להרשות לעצמם קצב יחסית נמוך של כתיבת מאמרים עקב תקציב מוגבל. אם גם אתה עונה להגדרה הזו כדאי שתכיר את פתרונות שירותי כתיבת התוכן וחבילות שיווק התוכן שבניתי עבורך.

אני ממשיך לעקוב באופן שוטף אחר הביצועים שלהאתר שלך. זה כולל גם ניתוח אנליטי וגם בדיקת תקינות קוד האתר בשגרה. זה עוזר לי להישאר בבקרה מלאה על התהליך, להבין איך אפשר להשתפר ואיך אפשר ליצור לעסק שלך יותר ויותר הכנסות

קידום אתרים הוא תהליך. ישנם בעלי אתרים אשר עבורם ביצוע ארבעת השלבים הראשונים יכול לקחת חודשים! בנוסף, התהליך עצמו דינמי מאד וישנם לא מעט פרטים שאי אפשר להעריך בתחילת הדרך. על כן התהליך הוא דינמי ובכל שלב צופים במצב הנוכחי ובודקים מה צריך לשפר כדי להתקדם עוד יותר. 

קידום של ביטוי יכול להתחיל בחודשיים-שלושה לביטויים עם תחרות נמוכה או להגיע לשנה-שנתיים לביטויים חזקים יותר. זה דורש ממך שקט נפשי והפנמה עמוקה שכל מה שמתבצע בתהליך הוא השקעה לטווח הארוך. 

אתרים טובים שמבצעים באופן שוטף את כל הפעולות הדרושות נהנים בטווח הארוך מתנועה איכותית, רלוונטית וגדולה לאתר שלהם, שבסופו של דבר מומרת למכירות. אין קיצורי דרך. יש תהליך מסודר ומבוקר אשר בסופו זוכים להגיע לתוצאות איכותיות

אנחנו נעבור יחד תהליך מקצועי בו נגדיר את יעדיך ונתאים את האסטרטגיה המתאימה והמדויקת ביותר עבור העסק שלך.

תהליך קידום האתר שלך חייב להתחיל בתמונת המצב הנוכחית. אני משתמש בכלים יעודיים לביצוע פעולות אלו ומקבל את כל התשובות הדרושות. התהליך הזה נותן הערכה ראשונית לביטויים עבורם יש לאתר שלך דירוג כלשהו וכמה עבודת אופטימיזציה למנוע חיפוש נדרשת על האתר עצמו. על ידי התהליך הזה נוכל לחשוף את החולשות והחוזקות של האתר שלך ולעבור תהליך שיפור ושימור קפדני

זהו שלב קריטי מאד בתהליך קידום אתרים אורגני. נדרש להיכנס לעומק ולהבין איזה ביטויים נחשבים לפופולאריים בקרב גולשים שמחפשים אתרים כמו שלך. במקביל, עלינו לנתח יחד את התנהגות הלקוחות הפוטנציאליים שלך ולחזות איך ינסו לחפש אותך בגוגל. 

בעזרת תהליך של סיעור מוחות נייצר רשימת ביטויים ראשונית שאותה אקח לשלב הבא ואנתח לעומק את כל הביטויים והאפשרויות הקיימות אשר עתידים להניב תנועה איכותית לאתר שלך. בסוף התהליך נדע מה נפח החיפוש הפוטנציאלי לכל ביטוי, עד כמה תחרותי כל ביטוי ואיך אפשר לדחוף קדימה את האתר לתוצאות הראשונות לכל מילות המפתח הרלוונטיות.

בחינת מצבם של המתחרים שלך והביצועים שלהם נחשבת לדרך מוכחת ליצירת בידול וייחודיות לשירות או העסק שלך. בנוסף, זה עוזר מאד למדוד את מצב האתר שלך ביחס למתחרים שלך, להבין את כמות העבודה הנדרשת לקידום ביטויים רלוונטים בנישה שלך למקומות הראשונים ולבנות תוכנית מסודרת לתהליך קידום האתר שלך.

אחרי שנעבור את שלבים 1-4 נוכל לבנות תכנית מסודרת לתהליך הקידום. נתחיל בהתמקדות בדפים קיימים באתר שלך ושיפור הביצועים שלהם על ידי שילוב מילות מפתח רלוונטיות ונמשיך ביצירת תכנית כתיבת תוכן לאתר שלך. 

השלב הזה מבטיח שלקוחות פוטנציאליים ימצאו אותך כאשר הם יעשו חיפוש בגוגל עם ביטויים רלוונטיים הקשורים לנישה שלך, למוצר או השירות שלך.

כאן מתחיל תהליך הקידום המעשי יותר, ועוברים לפעולות אקטיביות לקידום האתר. בהתבסס על תכנית התוכן ומחקר המתחרים אפשר ליצור תוכן איכותי, לדאוג להעלות אותו ערוך נכון לאתר (בקצרה "on-page seo" קישור למדריך), להתחיל ליצור קישורים נכנסים ולעקוב בתשומת לב רבה אחר המתרחש.

אין הצדקה לתהליך כלשהו (לא משנה באיזה תחום) ללא בדיקה ומדידה. על בסיס כמעט יומיומי אני מבצע מדידת מיקום האתר שלך לביטויים אותם אנו מנסים לקדם יחד עם ניתוח ובדיקת תנועת הגולשים אל האתר ובאתר עצמו. 

הכלים שמשמשים אותי לצורך כך הם כלי מעקב של גוגל (גוגל אנליטיקס ו-Search Console) וכלי קידום אתרים מתקדמים נוספים. מעקב מיקומים וניתוח תמונת מצב יומית דרך הכלים האלה נותן לי גם את מצבנו הנוכחי ביחס לתהליך הקידום וגם פותח בפניי הזדמנויות חדשות שלא חשבנו עליהם קודם אשר מתקבלות מניתוח תוצאות החיפוש שגוגל מציג לנו

בעזרת כל המידע הנאסף והנתונים על תהליך קידום האתר, ניתן לעדכן את תכנית הקידום ולהמשיך לשפר את מיקום האתר בתוצאות החיפוש. המידע החיוני הזה עוזר לי לעשות את ההתאמות הנדרשות לאורך הדרך בכדי לשמור על האתר אופטימלי ביחס לגוגל וביחס לגולשים המבקרים באתר

לתוכן יש השפעה גדולה מאד על תהליך קידום האתר כידוע. כתיבת התוכן נועדת הן לגוגל בכדי להבין במה האתר שלך עוסק ואיזה פתרונות תוכל לתת לשאלות של גולשים, והן לגולשים עצמם כמידע רלוונטי ומעשיר. 

אציין כאן כי תוך כדי עבודה עם לקוחות שונים הבנתי שישנו צורך עז בשירותי כתיבת תוכן. ישנם עסקים שבתור התחלה יכולים להרשות לעצמם קצב יחסית נמוך של כתיבת מאמרים עקב תקציב מוגבל. אם גם אתה עונה להגדרה הזו כדאי שתכיר את פתרונות שירותי כתיבת התוכן וחבילות שיווק התוכן שבניתי עבורך.

אני ממשיך לעקוב באופן שוטף אחר הביצועים שלהאתר שלך. זה כולל גם ניתוח אנליטי וגם בדיקת תקינות קוד האתר בשגרה. זה עוזר לי להישאר בבקרה מלאה על התהליך, להבין איך אפשר להשתפר ואיך אפשר ליצור לעסק שלך יותר ויותר הכנסות

קידום אתרים הוא תהליך. ישנם בעלי אתרים אשר עבורם ביצוע ארבעת השלבים הראשונים יכול לקחת חודשים! בנוסף, התהליך עצמו דינמי מאד וישנם לא מעט פרטים שאי אפשר להעריך בתחילת הדרך. על כן התהליך הוא דינמי ובכל שלב צופים במצב הנוכחי ובודקים מה צריך לשפר כדי להתקדם עוד יותר. 

קידום של ביטוי יכול להתחיל בחודשיים-שלושה לביטויים עם תחרות נמוכה או להגיע לשנה-שנתיים לביטויים חזקים יותר. זה דורש ממך שקט נפשי והפנמה עמוקה שכל מה שמתבצע בתהליך הוא השקעה לטווח הארוך. 

אתרים טובים שמבצעים באופן שוטף את כל הפעולות הדרושות נהנים בטווח הארוך מתנועה איכותית, רלוונטית וגדולה לאתר שלהם, שבסופו של דבר מומרת למכירות. אין קיצורי דרך. יש תהליך מסודר ומבוקר אשר בסופו זוכים להגיע לתוצאות איכותיות

יותר תנועה לאתר שלך

רוצה יותר תנועה לאתר שלך?

תרשה לי לעזור לך עם זה.

איזה פתרון קידום אתרים אידאלי עבורך?

עכשיו נשאר לך לבדוק איזה תכנית מתאימה לך. לכל עסק יש אופי אחר, תקציב אחר ויכולות אחרות. אני מודע למצב הנוכחי בו לעסקים רבים אין את התקציבים הגבוהים להשקעה בתהליך קידום אתרים, ועקב כך הם מוותרים לגמרי על כל פעולה שקשורה לזה. זו טעות מיסודה. גם מספר קטן מאד של פעולות משפיע משמעותית מאד על מצב האתר ועל הפוטנציאל לחשיפה בפני גולשים ולקוחות פוטנציאליים.

לפניך מספר תוכניות חדשות שאותם אני נותן כשירות מיוחד ללקוחות ועסקים שמעוניינים להתחיל בקטן ולצמוח לאט לאט. אני מאמין בתהליכים ארוכי טווח ומאמין שהפעולות שאעשה יבשילו לכדי הכנסות לעסק שלך. וכשאתה תפרח, גם אני אפרח. זה הדדי.

חבילות קידום אתרים אפשריות לכל תקציב

קידום אתרים

Beetle Starter
990
החל מ-
  • מחקר מילים
  • מחקר מתחרים
  • קידום מספר ביטויים ממוקד
  • ביצוע אופטימיזציה מלאה לאתר
  • 1-2 קישורים נכנסים בחודש
  • בניית תכנית תוכן שנתית
  • הקמת תגיות מעקב

קידום אתרים

Beetle Middle
1490
החל מ-
  • מחקר מילים
  • מחקר מתחרים
  • קידום ביטויים כוללני ושיפור מצב קיים
  • ביצוע אופטימיזציה מלאה לאתר
  • 2-3 קישורים נכנסים בחודש
  • בניית תכנית תוכן שנתית
  • הקמת תגיות מעקב
  • דו"ח חודשי מפורט

קידום אתרים

Beetle Standard
1990
החל מ-
  • מחקר מילים
  • מחקר מתחרים
  • קידום ביטויים כוללני ושיפור מצב קיים
  • ביצוע אופטימיזציה מלאה לאתר
  • 3+ קישורים נכנסים בחודש
  • בניית תכנית תוכן שנתית
  • 2+ מאמרים בחודש לאתר
  • הקמת תגיות מעקב
  • אופטימיזציה שוטפת לקוד האתר
  • אופטימיזציה שוטפת לקוד האתר
  • דו"ח חודשי מפורט
הפופולארית

לך יש חזון. תן לי להגשים לך אותו

סגירת תפריט