פרסום בגוגל לעסקים – מדריך מקיף ליצירת אסטרטגיה נכונה בקמפיין Google Ads (גוגל ממומן)

נכון לשנת 2023, פרסום בגוגל לעסקים מהווה הכרח עבור כל עסק באשר הוא (כמעט). לרוב, ובעיקר לנותני שירות, קמפיינים יעילים יכולים להפוך עסק מ"מדשדש" לצומח ומשגשג.

לא מצאתי באינטרנט הרבה מדריכי Google Ads המפרטים את כל אפשרויות השיווק הקיימות בפלטפורמה הזו, וכתוצאה מכך השימוש בה לא ממוצה באופן מלא.

לכן החלטתי לבנות מדריך מקיף אשר מסביר מה הם המשאבים העיקריים העומדים לרשות המשווק הדיגיטלי או העסק.

במדריך נסקור את כל האפשרויות הקיימות לסוגי קמפיינים ואסטרטגיות בידינג, ונכיר ממבט על את הכלי האימתני הזה.

מבחינה טכנית, לא נכנסתי לפרטים, כי זה ה"שלב הבא".

קודם כל צריך להבין את המהות והיסודות.

בהצלחה.

תוכן עניינים לשימושכם:

1. קמפיינים לרשת החיפוש

איך בונים קמפיין גוגל מצליח לרשת החיפוש שלב אחר שלב

2. קמפיין ממומן בגוגל מבוסס רשת המדיה Google (GDN)

איך מתכננים ובונים קמפיין GDN שלב אחר שלב

3. קמפיינים של Google Discovery

4. קמפיינים Performence (ביצועים)

לסיכום דגש חשוב…

1. פרסום בגוגל לעסקים בעזרת קמפיינים לרשת החיפוש:

קמפיין "רשת חיפוש" (Google Search Campaign) הוא סוג של קמפיין פרסומי בתוך מערכת גוגל אדס המאפשר לעסקים להציג מודעות טקסט בדף התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל (SERP). כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח או ביטויים ספציפיים הקשורים למוצרים או לשירותים שמציע העסק, המודעות יכולות להופיע מעל תוצאות החיפוש האורגניות.

קמפיינים לרשת החיפוש מהווים עוגן עיקרי בבניית אסטרטגיית שיווק לטווח הקצר.

מה הם הדברים העיקריים שעליך להכיר בכל הקשור לרשת החיפוש?

1.      מיקום מודעה:

קמפיינים המבוססים על חיפוש ב-Google מציבים את המודעות שלך ישירות בדף תוצאות החיפוש של Google. כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח או ביטויים ספציפיים התואמים להגדרות המיקוד שלך (הטירגוט), למודעות שלך יש פוטנציאל להצגה.

2.      מיקוד הקמפיין והחשיפה לפי מילות מפתח:

בקמפיינים המתבססים על רשת החיפוש, אתה בוחר את מילות המפתח שמפעילות את הצגת המודעות שלך. אתה יכול לבחור מילות מפתח רלוונטיות הקשורות לעסק ולתעשייה שלך. כאשר שאילתת החיפוש של משתמש תואמת לאחת ממילות המפתח הממוקדות שלך, המודעה שלך כשירה להצגה. והנה סוד קטן לקורא הרציני – מצא מילות מפתח שיכולות להניב הכנסות לעסק שלך. לא יעזור לך אם תשלם לגוגל מלא כסף על קמפיין שלא מביא לך טראפיק איכותי. תנצל את הפלטפורמה הזו למילות זהב!

3.      מהי ה"מודעה" בקמפיין הזה?

מודעות בחיפוש Google הן מודעות מבוססות טקסט המורכבות בדרך כלל מכותרת (בכחול), תיאור (באפור) וכתובת אתר לתצוגה.
הכותרת צריכה למשוך את תשומת הלב ולהיות רלוונטית ככל שניתן לשאילתת החיפוש של המשתמש. התיאור מספק מידע נוסף על המוצרים, השירותים או המבצעים שיש לך להציע. כתובת האתר לתצוגה היא כתובת האינטרנט הגלויה שמופיעה מתחת למודעה.

4.      איך נקבע דירוג מודעה:

וגל קובעת את המיקום והדירוג של המודעות שלך על סמך גורמים שונים, כולל הצעת המחיר שלך (הסכום המקסימלי שאתה מוכן לשלם עבור קליק על המודעה שלך), האיכות והרלוונטיות של המודעות ודפי הנחיתה שלך, וכן ההשפעה הצפויה של תוספי מודעות ופורמטים אחרים המאפשרים הצגה עשירה יותר מודעות.

5.      איך עובד התשלום בקמפיין?

קמפיינים אלו משתמשים במודל של עלות לקליק (CPC), כלומר אתה משלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך. אתה מגדיר הצעת מחיר מקסימלית עבור כל מילת מפתח, והעלות בפועל לקליק עשויה להשתנות בהתאם לתחרות ואיכות המודעה.

6.      אפשרויות טירגוט:

קמפיינים לחיפוש Google מציעים אפשרויות מיקוד שונות כדי להגיע לקהל הרצוי. אתה יכול למקד למיקומים, שפות, סוגי מכשירים ודמוגרפיה ספציפיים. בנוסף, תוכל להשתמש באפשרויות מיקוד לפי קהל, כגון רשימות "שיווק מחדש" (remarketing) או קהלים מותאמים אישית עם כוונת רכישה כדי לשפר את איכות הקהל הנחשפת לקמפיין שלך.

7.      הרחבות למודעות (Ad Extension):

הרחבות למודעות מאפשרות לך לשפר את המודעות שלך עם מידע או תכונות נוספות. דוגמאות לתוספי מודעות כוללות תוספים להתקשרות (הצגת מספר טלפון), תוספי Sitelink (הוספת קישורים נוספים לדפים ספציפיים באתר שלך), או קטעי מידע מובנים (הדגשת היבטים או תכונות ספציפיות של המוצרים/שירותים שלך).

8.      ניטור ואופטימיזציה של ביצועים:

בפלטפורמת הפרסום הזו חשוב ואף בלתי נמנע לעקוב באופן קבוע אחר ביצועי הקמפיינים. יש לעקוב אחר מדדים כמו הופעות, קליקים, שיעור קליקים (CTR), שיעור המרות ועלות להמרה. ולבצע אופטימיזציות מונעות נתונים על ידי התאמת הצעות המחיר, חידוד ודיוק רשימת מילות המפתח, בדיקת וריאציות שונות של מודעות ושיפור חוויית דף הנחיתה.

איך בונים קמפיין גוגל מצליח לרשת החיפוש שלב אחר שלב

שלב 1: הגדר את המטרות שלך:

זהה בבירור את מטרות הקמפיין שלך. דוגמאות למטרות כאלו יכולות להיות:

  • הגדלת הטראפיק אל האתר
  • יצירת לידים
  • הגברת מכירות מקוונות

מטרה ברורה תעזור לך לבנות את הקמפיין שלך בצורה יעילה ומדויקת.

שלב 2: מחקר מילות מפתח:

ערוך מחקר מילות מפתח יסודי כדי למצוא מילות מפתח רלוונטיות הקשורות לעסק שלך. התחל בסיעור מוחות של מילות מפתח פוטנציאליות ולאחר מכן השתמש בכלים כמו Google Keyword, Ubersuggest בכדי להרחיב את הרשימה שלך ולגלות מילים וביטויים נוספים. כלים אלה מספקים תובנות לגבי נפח חיפוש, תחרות וגרסאות נוספות הקשורות לכל מילות המפתח שלך.

שלב 3: צור קבוצות מודעות:

ארגן את מילות המפתח שלך בקבוצות מודעות על סמך הרלוונטיות שלהן. קבוצות מודעות עוזרות לך לבנות את הקמפיין שלך וליצור מודעות ממוקדות יותר. לדוגמה, אם אתה מנהל חנות נעליים, ייתכן שיהיו לך קבוצות מודעות עבור סוגים שונים של נעליים (למשל, נעלי ריצה, נעלי יומיום) או מותגים ספציפיים.

שלב 4: כתוב עותק מודעה משכנע:

צור עותק מודעה מרתק ומשכנע הכולל את מילות המפתח שלך ומדגיש את הבידול והייחודיות של העסק שלך. כל מודעה מורכבת מכותרת, שורות תיאור וכתובת אתר לתצוגה. ודא שלמודעות שלך יש קריאה ברורה לפעולה (CTA) כדי לעודד משתמשים ללחוץ על המודעות שלך.

שלב 5: הגדר דפי נחיתה:

צור דפי נחיתה ייעודיים שמתאימים לקבוצות המודעות ולעותק המודעה שלך. דפי נחיתה צריכים להיות רלוונטיים, אינפורמטיביים ומושכים מבחינה ויזואלית. צריך להיות להם גם CTA (הנעה לפעולה) בולטת כדי לעודד המרות. ודא שדפי הנחיתה שלך מתאימים לנייד עבור משתמשים הגולשים בסמארטפונים. ליתר דיוק ל-98% מהגולשים לאתרך.

שלב 6: הגדר תקציב ואסטרטגיית הצעות מחיר:

קבע את התקציב היומי או החודשי שלך עבור הקמפיין או הקמפיינים שבנית. אתה יכול להגדיר תקציב ספציפי לכל קמפיין או להגדיר תקציב כולל עבור קמפיינים מרובים. בחר אסטרטגיית הצעת מחיר על סמך היעדים והתקציב שלך. האפשרויות כוללות עלות ידנית לקליק (CPC), הצעות מחיר אוטומטיות או מקסום המרות.

חשוב להדגיש שבכל הקשור לאסטרטגיות למתן הצעת מחיר יש תיאוריה שלמה, ונדרשת מקצועיות. אחרת, לרוב, משקיעים המון כספים ללא דיוק ויוצאים בהפסד. אגב, זה היתרון הבולט והעיקרי של שימוש באיש מקצוע מהתחום לצורך בניית ותחזוקת קמפיין בגוגל…

שלב 7: ניטור וביצוע אופטימיזציה:

עקוב באופן קבוע אחר ביצועי הקמפיין שלך ובצע אופטימיזציות מונעות ומבוססות נתונים. סקור מדדים כמו שיעור קליקים (CTR), שיעור המרות ועלות להמרה. התאם הצעות מחיר, השהה מילות מפתח או מודעות עם ביצועים נמוכים, והתנסה עם וריאציות שונות של מודעות כדי לשפר את יעילות הקמפיין שלך.

2. פרסום ממומן בגוגל המבוסס על רשת המדיה Google (GDN):

רשת המדיה של Google (GDN) היא רשת של מיליוני אתרים, אפליקציות ופלטפורמות וידאו שבהן עסקים יכולים להציג את המודעות שלהם בפורמטים שונים כגון תמונות, סרטונים או טקסט.

קמפיין GDN מאפשר למפרסמים להגיע לקהל רחב ולהגדיל את נראות המותג.

הנה מה שאתה צריך לדעת על קמפיינים מסוג זה:

1.      מיקום מודעה:

קמפיינים ברשת המדיה של Google מאפשרים למודעות שלך להופיע באתרים המהווים חלק מרשת המדיה של Google. אתרים אלו כוללים אתרי חדשות, בלוגים, אתרי מסחר אלקטרוני ועוד. ניתן להציג את המודעות שלך גם באפליקציות לנייד ובפלטפורמות וידאו כמו YouTube.

2.      מיקוד לפי קהל:

קמפיינים ברשת המדיה של Google מציעים מגוון אפשרויות מיקוד שיעזרו לך להגיע לקהל הרצוי. אתה יכול למקד על סמך נתונים דמוגרפיים (גיל, מגדר, מיקום), תחומי עניין, נושאים, מיקומים (אתרים או דפים ספציפיים), שיווק מחדש (מיקוד למשתמשים שקיימו אינטראקציה עם האתר או האפליקציה שלך), או כוונה מותאמת אישית (מיקוד למשתמשים על סמך מילות מפתח ספציפיות או כתובות URL שהם ביקרו לאחרונה).

3.      פורמטים של מודעות:

GDN תומך בפורמטים שונים של מודעות, לרבות מודעות תמונה (באנר סטטי או מונפש), מודעות רספונסיביות לתצוגה (מתאימות אוטומטית לשטחי מודעות שונים), מודעות מותאמות (מתמזגות עם המראה והתחושה של האתר), ומודעות וידאו ( פורמטים של pre-roll, mid-roll או post-roll ב-YouTube או בפלטפורמות וידאו אחרות).

4.      התאמה אישית של מודעות:

בעת יצירת הקמפיין שלך ב-GDN, תוכל להתאים אישית את המודעות שלך כך שיתאימו למראה והתחושה של האתרים שבהם הם יוצגו. זה כולל בחירה בגדלים הנכונים של מודעות, עיצוב קריאייטיבים מושכים מבחינה ויזואלית והתאמת המסרים שלך כדי למשוך את קהל היעד שלך.

5.      איך משלמים בקמפיינים אלו:

קמפיינים ברשת המדיה של Google משתמשים בדרך כלל במודל תמחור של עלות לקליק (CPC) או עלות לאלף הופעות (CPM). עם עלות לקליק, אתה משלם כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך, בעוד שעם עלות לאלף הופעות, אתה משלם לכל אלף הופעות (צפיות) במודעה שלך. העלות עשויה להשתנות בהתאם לגורמים כגון אפשרויות מיקוד, איכות מודעה ותחרות.

6.      מיקום מודעה ואי הכללות:

בקמפיינים של GDN, יש לך שליטה היכן המודעות שלך יופיעו. תוכל לבחור באופן ידני אתרים או מיקומים ספציפיים שבהם תרצה להציג את המודעות שלך. בנוסף, תוכל לבצע אי הכללה של אתרים או קטגוריות מסוימות שאינן רלוונטיות להקמפיין או למותג שלך.

7.      ניטור ואופטימיזציה של ביצועים:

חיוני לעקוב באופן קבוע אחר הביצועים של הקמפיין שלך ב-GDN. עקוב אחר מדדים כגון הופעות, קליקים, שיעור קליקים (CTR), המרות ועלות להמרה. בצע אופטימיזציה של הקמפיין שלך על ידי התאמת הצעות המחיר, חידוד אפשרויות המיקוד, התנסות עם קריאייטיבים שונים של מודעות ושימוש בתוספי מודעות.

קמפיינים ברשת המדיה של Google מציעים חשיפה רחבה והזדמנות להציג מודעות מושכות חזותית באתרים ופלטפורמות שונות.

הם יעילים במיוחד להגברת המודעות למותג, שיווק מחדש למבקרים קודמים באתר, והנעת תנועה לאתר או לדפי הנחיתה שלך. עם אפשרויות מיקוד מדויקות לקהל וגמישות יצירתית, קמפיינים של GDN יכולים לעזור לך לשפר משמעותית את יעדי השיווק שלך.

איך מתכננים ובונים קמפיין GDN שלב אחר שלב

שלב 1: הגדר את המטרות שלך:

הגדר בבירור את היעדים והתוצרים שלך מהקמפיין. החלט אם ברצונך להגביר את המודעות למותג, להניע תנועה לאתר או לקדם מוצרים/שירותים ספציפיים. זה יעזור לך לתכנן ולבנות את הקמפיין שלך בהתאם.

שלב 2: מיקוד לפי קהל:

זהה את קהל היעד שלך על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין או התנהגויות. גוגל מציעה אפשרויות מיקוד שונות, כולל מיקוד דמוגרפי (גיל, מגדר, מיקום), קהלים בעלי זיקה (בהתבסס על תחומי העניין של המשתמשים), קהלים שמעוניינים בתחום העיסוק שלך (משתמשים שחוקרים באופן פעיל או מתכוונים לקנות), וקהלים מותאמים אישית עם כוונת רכישה (בהתבסס על מילות מפתח וכתובות אתרים).

שלב 3: צור מודעות מושכות:

עצב מודעות תמונה, סרטון או טקסט מושכות חזותית, שימשכו את תשומת ליבו של קהל היעד שלך. השתמש בגרפיקה המושכת את העין, כותרות חזקות וקריאה לפעולה ברורה כדי לפתות משתמשים ללחוץ על המודעות שלך. ודא שהמודעות שלך תואמות למדיניות המודעות של Google לגבי תוכן ומפרטי עיצוב.

מומלץ להשתמש באיש מקצוע (מעצב גרפי) או בתוכנת קאנבה.

שלב 4: הגדר תקציב ובחר אסטרטגיית הצעות מחיר:

הגדר תקציב עבור הקמפיין שלך ובחר אסטרטגיית הצעות מחיר. GDN מציע אפשרויות כגון מחיר לקליק (CPC), מחיר לאלף הופעות (CPM) או מחיר לאלף הופעות ניתנות לצפייה (vCPM). בחר אסטרטגיה שתואמת את היעדים והתקציב שלך.

שלב 5: בחירה היכן יוצגו המודעות:

בחר את המיקומים שבהם תרצה שהמודעות שלך יופיעו. אתה יכול לבחור ידנית אתרים ספציפיים או להשתמש במיקומים אוטומטיים כדי לאפשר לגוגל לבצע אופטימיזציה של הצגת המודעות על סמך קהל היעד שלך. תוכל גם לבצע אי הכללה של מיקומים מסוימים שאינם רלוונטיים להקמפיין שלך.

שלב 6: מעקב ואופטימיזציה:

בדוק באופן קבוע את ביצועי הקמפיין שלך ובצע את ההתאמות הנדרשות. עקוב אחר מדדים כמו הופעות, קליקים, שיעור קליקים (CTR) והמרות. התאם הצעות מחיר, צמצם את אפשרויות המיקוד ובצע אופטימיזציה של המודעות שלך על סמך נתוני ביצועים.

3. קמפיינים של Google Discovery:

קמפיינים של Google Discovery מאפשרים לך להגיע למשתמשים בנכסי Google שונים כמו YouTube, Gmail והפיד של Discover.

כך בונים קמפיין כזה שלב אחר שלב:

שלב 1: הגדר את המטרות שלך:

כמו בכל הקמפיינים האחרים, גם כאן יש להגדיר תחילה יעדי קמפיין ברורים.

שלב 2: מיקוד לפי קהל:

בחר את קהל היעד עבור הקמפיין שלך על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין או התנהגויות. גוגל מספקת אפשרויות למיקוד המבוססות על קהלים בעלי זיקה, קהלים מותאמים אישית עם כוונת רכישה וקהלים שמעוניינים בשוק.

שלב 3: צור מודעות מעניינות ומרתקות:

עצב מודעות מושכות ומושכות ויזואלית שמתאימות לחוויית הגילוי. השתמש בתמונות או בסרטונים באיכות גבוהה, בכותרות מושכות ובקריאה לפעולה ברורה כדי למשוך את תשומת הלב של המשתמשים. עקוב אחר מפרטי המודעה של Google לגבי גדלי תמונות, משכי וידאו ודרישות אחרות.

שלב 4: הגדר תקציב ובחר אסטרטגיית הצעת מחיר:

הגדר תקציב עבור הקמפיין שלך ובחר אסטרטגיית הצעת מחיר שתואמת את היעדים שלך. גוגל מספקת אפשרויות כמו יעד עלות להמרה (עלות לרכישה), יעד החזר על הוצאות פרסום (החזר על הוצאות פרסום) או הגשת הצעות מחיר למקסימום המרות.

שלב 5: התאמה אישית של מודעות למקום בו הן עתידות להתפרסם:

ודא שהמודעות שלך מותאמות אישית למיקומים שונים, כולל YouTube, Gmail והפיד של Discover. כל מיקום עשוי לדרוש פורמטים ספציפיים של מודעות או הודעות. התאם את המודעות שלך בהתאם כדי למקסם את המעורבות והרלוונטיות.

שלב 6: מעקב ואופטימיזציה:

הכי חשוב. לעשות בדיוק את אותו תהליך כמו בשאר הקמפיינים שפורטו עד כה.

4. קמפיינים Performence (ביצועים):

קמפיינים Performence בגוגל עובדים בשיטה יחודית. הם מאפשרים "למידת מכונה" (machine learning או יותר נכון בינה מלאכותית) בכדי לבצע אופטימיזציה ליעדים ספציפיים, כגון המרות או הכנסה.

לאחרונה, עם שיפור ועליית טכנולוגיית ה-AI, אנו עדים לשיפור דרמטי באיכות הקמפיינים האלו ובביצועים שלהם.

להלן סקירה כללית של הגדרת קמפיין ביצועים:

שלב 1: הגדר את המטרות שלך:

מוכר לך?

זהה בבירור את יעדי הקמפיין שלך, בין אם זה מקסום המרות, הכנסה או מדדים ספציפיים אחרים. קמפיינים כאלו, המבוססים על בינה מלאכותית, צריכים להיות מוגדרים היטב על מנת שהפעילות שלהם תהיה מדויקת ככל שניתן.

שלב 2: הגדר מבנה קמפיין:

בשלב זה, עליך ליצור מבנה הגיוני לקמפיין שלך. זה כרוך בקיבוץ המוצרים או השירותים שלך לקטגוריות או נושאים רלוונטיים.

על ידי ארגון ההצעות שלך בקבוצות נפרדות, תוכל לנהל ולבצע אופטימיזציה של הקמפיין שלך ביעילות.

קמפיין מבוססים ביצועים מתייעלים ככל שהמבנה שלהם נכון ומדויק יותר. המשמעות היא שמערכת הקמפיין מתאימה אוטומטית את הגדרות המיקוד ואסטרטגיות הצעות המחיר שלך על סמך נתוני הביצועים שהיא אוספת.

על ידי ניתוח ביצועי המודעות שלך, המערכת החכמה הזו יכולה לבצע אופטימיזציה של המודעות שלך כדי להגיע לקהל הרלוונטי ביותר ולהקצות את התקציב שלך ביעילות.

על ידי הקמת קמפיין הבנוי היטב ושימוש באוטומציה באופן ראוי ונכון, תוכל לשפר את האפקטיביות של ערוץ השיווק הזה ולהשיג תוצאות טובות יותר.

שלב 3: יצירת נכסי "קריאייטיב":

בשלב זה, עליך לספק את נכסי הקריאייטיב הדרושים למודעות שלך. נכסים אלה כוללים בדרך כלל תמונות מושכות חזותית, כותרות מושכות, תיאורים אינפורמטיביים ולוגו המותג שלך.

על ידי העלאת נכסים אלה, אתה מאפשר לאלגוריתמים האוטומטיים של Google ליצור באופן דינמי מודעות המותאמות אישית להקשר ולהעדפות של כל משתמש.

עבור מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש, האלגוריתמים של Google מנתחים את נכסי הקריאייטיב שלך ומשלבים באופן אוטומטי שילובים שונים של כותרות ותיאורים כדי ליצור מודעות שסביר להניח יתאימו באופן הכי משמעותי עם כל גולש בנפרד.

התאמה דינמית זו מאפשרת למודעות שלך להיות מאוד רלוונטיות ומושכות לשאילתות חיפוש שונות.

באופן דומה, עבור מודעות בקמפיינים של פרפורמנס, אלגוריתמי הבינה המלאכותית מנצלים את נכסי הקריאייטיב שלך כדי להתאים באופן דינמי את פריסת המודעה, העברת ההודעות והעיצוב בהתבסס על האתר או האפליקציה שבהם המודעה תוצג.

התאמה אישית זו מבטיחה שהמודעות לתצוגה שלך משתלבות בצורה חלקה עם התוכן שמסביב ומושכות את תשומת הלב של קהל היעד.

על ידי אספקת נכסים יצירתיים ומינוף יכולות הלמידה של Google, תוכל לשפר את האפקטיביות של המודעות שלך ולהתאים אותן להקשר ולהעדפות הייחודיות של כל משתמש.

התאמה אישית זו מגדילה את הסיכויים למשוך את קהל היעד שלך, ובסופו של דבר להביא לתוצאות טובות יותר של הקמפיין שלך.

שלב 4: הגדר תקציב ואסטרטגיית הצעות מחיר:

הגדר תקציב עבור הקמפיין שלך ובחר באסטרטגיית הצעת מחיר שתואמת את היעדים שלך. קמפיינים מבוססי ביצועים מציעים אפשרויות כמו יעד עלות להמרה, יעד החזר על הוצאות פרסום או מקסום ערך המרות, שזה בקצרה הגדל הערך שאתה מרוויח מכל המרה שמגיעה מהקמפיין. (Maximize Conversion Value bidding).

מה זה "מקסום ערך המרות" בקמפיין גוגל Performence ואיך זה עובד

אסטרטגיית הבידינג "מקסום ערך המרות (Maximize Conversion Value bidding ) היא אסטרטגיית מתן הצעות מחיר ב-Google Ads שאפשרית בקמפיינים הנקראים Performence כלומר קמפיינים המבוססים ביצועים.

קמפיינים אלו מאפשרים לבינה המלאכותית של גוגל לפעול בהתאם להגדרות הקמפיין בכדי להביא את התוצאות המיטביות.

מטרתה של הצעת מחיר זו הינה למקסם את ערך ההמרה הכולל שנוצר על ידי הקמפיינים שלך במסגרת התקציב שציינת. זוהי אסטרטגיה שמונעת על ידי בינה מלאכותית הלומדת תוך כדי תנועה, ונועדה לבצע אופטימיזציה של הצעות המחיר שלך כדי ליצור את ערך ההמרה הגבוה ביותר האפשרי במקום להתמקד רק במספר ההמרות.

שלב 5: ניטור וביצוע אופטימיזציה:

אין חשוב מכך. עליך לעקוב באופן רציף אחר ביצועי הקמפיין ובדיקת מדדי Google Ads. עליך להתאים הצעות מחיר, לשפר את המיקוד וליצור ווריאציות שונות של מודעות כדי לשפר את הביצועים.

יש לעקוב אחר ההמלצות המגיעות מתהליך הלמידה של הבינה המלאכותית, ולבצע שיפורים בהתאם.

לסיכום דגש חשוב…

סקרנו יחד את התפיסה העיקרית והחשיבות של פרסום בגוגל לעסקים ובניית קמפיינים בגוגל.

את הביצוע אפשר לעשות בדרכים שונות ומדויקות לכל עסק באשר הוא.

לרוב מומלץ ואף רצוי להשתמש בשירותים מקצועיים לבניית קמפיין, תכנון וניטור שוטף.

מניסיוני, זה חוסך אלפי ואף עשרות אלפי שקלים לפרסום ולמיטוב תוצאות.

בוא נפצח יחד את השוק שלך, ונדאג לך לעשרות פניות בחודש…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *