גוגל לעסק שלי (גוגל ביזנס) לקבלת חשיפה מקומית לעסק

כששוק הקידום אורגני בגוגל לוהט ונעשה יותר ויותר מורכב להתקדם במיקומים האורגניים, יש אפשרות לקבל אחלה של חשיפה לעסק בעזרת גוגל לעסק שלי.

מדובר בפלטפורמה פתוחה בה לכל עסק יש את הזכות לפרסם את עצמו.

הפרטים שאפשר להכניס הם:

פרטי יצירת קשר, שעות פתיחה, קישור לאתר ועוד.

הדבר המשמעותי והמשפיע ביותר הינו ביקורות לעסק. ישנה אפשרות לבקש מלקוחותיכם להכניס ביקורות לעסק שלכם!

מדובר בהוכחה חברתית עוצמתית מאד שמביאה לעסקים שמקפידים לאסוף ביקורות חיוביות הגדלה משמעותית באחוז הפניות!

אז איך פותחים דף עם "גוגל לעסק שלי" ?

להלן מדריך שלב אחר שלב.

שלב #1 – רישום ואימות העסק שלך ב"גוגל ביזנס":

בקר באתר Google לעסק שלי (https://www.google.com/business/) והיכנס באמצעות חשבון Google שלך (אם אין לך כזה, פשוט פתח חדש בחינם).

עקוב אחר ההנחיות כדי לתבוע ולאמת את רישום העסק שלך. Google תשלח (בדרך כלל) גלויה עם קוד אימות לכתובת העסק שלך.

שלב #2 – הכנסת מידע על העסק:

לאחר שביצעת את הליך ההרשמה, היכנס לדף שלך בכדי ודא ששם העסק, הכתובת, מספר הטלפון וכתובת האתר שלך מדויקים ועקביים בכל הפלטפורמות.

בחר את הקטגוריות העסקיות הרלוונטיות והספציפיות ביותר שמתארות במדויק את העסק שלך.

ספק תיאור מפורט של השירותים שהעסק שלך נותן, מאפיינים ייחודיים, דברים שיכולים להוות עניין ומענה ללקוחות.

הוסף תמונות באיכות גבוהה של המוצרים שלך או בית העסק (אם יש כזה).

שלב #3 – לאסוף ביקורות ולשפר דירוגים:

אחרי שיש חשבון קיים כדאי ואף רצוי להתחיל לאסוף ביקורות מעסקים או לקוחות להם נתת שירות בעבר. בכך תיצור לעסק שלך נוכחות חזקה מאד עם המון הוכחות חברתיות. מומלץ מאד לעקוב אחר חוות דעת שאתה מקבל מהלקוחות ולהשיב אליהן באופן מיידי. יש לעודד לקוחות מרוצים להשאיר ביקורות, ולהתייחס לכל משוב שלילי בצורה מקצועית ואדיבה.

השתמש בביקורות חיוביות כהוכחה חברתית ומנף אותן כדי לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים.

שלב #4 – העלאת פוסטים שגרתית:

התייחס לדף העסקי שלך בגוגל כאל פלטפורמה הדומה לדף בפייסבוק או אתר. היא חייבת להישאר מעודכנת, ולצורך כך, יש לפעול.

השתמש ביצירת "פוסטים" ב-GMB כדי לשתף עדכונים, מבצעים מיוחדים, אירועים או מידע. פוסטים אלה יכולים לעזור לשפר את הנראות והמעורבות עם לקוחות פוטנציאליים.

זה חשוב כחלק מבניית אסטרטגיית השיווק שלך.

שלב #5 – אפשר ללקוחות לפנות בהודעה ישירה או להזמין דרך החחשבון שלך:

הפעל את תכונת ההודעות ב-GMB כדי לאפשר ללקוחות ליצור איתך קשר ישירות.

אם רלוונטי, שלב את מערכת ההזמנות שלך עם GMB כדי לאפשר ללקוחות להזמין ישירות מהחשבון שלך.

טיפ לסיום – הוספת בית העסק בכל אתר שמאפשר פרסום בחינם…

ישנם אתרי עסקים רבים ואינדקסים המאפשרים לפרסם את העסק. לדוגמא, אם אתה מקומי, יתכן שלרשות המקומית שלך או למועצה האזורית (ולעיתים אף ליישוב בו אתה גר) יש פלטפורמה המאפשרת לעסקים לפרסם את עצמם עם דף חינמי.

עשה זאת! סקור באזורך האם ישנן פלטפורמות שכאלה, ואם יש, הכנס את פרטי העסק שלך כדי לקבל חשיפה מגולשי האתר וממקורות נוספים אשר יביאו תנועה לאותם דפים בהם תבחר לפרסם.

רק חשוב להקפיד מאד על איכות התוכן המוצג ושמירה על תוכן מעודכן (בעיקר אפשרויות יצירת הקשר הישיר איתך).

על ידי ביצוע שלבים אלה, תוכל ליצור דף מותאם של 'Google לעסק שלי' ולמנף את העסק מנוכחות מקומית, למשוך יותר לקוחות ובסופו של דבר להניב הכנסות גבוהות יותר לעסק. התוצרים שלך ועדכן באופן קבוע כדי להבטיח מידע מדויק ועקבי בין הפלטפורמות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *